Marketing

Eigenlijk hebben Ricki en ik geen enkele moeite gedaan om ons concept aan de man te brengen. Er komen nog steeds nieuwe klanten bij, maar allemaal via mond tot mond reclame. Nu hebben we geen wachtlijst meer, maar dat hebben we wel gehad. We hebben nu Sven aangenomen en hij heeft ervoor gezorgd dat iedereen op de wachtlijst bedient kon worden. Wat we wel aan ‘marketing‘ doen is de modeshow. 1 keer per jaar verzorgen wij een echte catwalk middenin de stad waarbij wij onze nieuwste collecties tentoonstellen.

Dat event wordt vaak op een ludieke manier ingeleid. Vorig jaar hadden we bijvoorbeeld een helikopter die de mannequins afzetten op de catwalk. Fantastisch was dat. Daar hebben Ricki en ik echt van genoten. Het was best wel even een investering, maar die heeft zich dubbel en dwars terug verdiend. De aanmeldingen vlogen omhoog. Zelfs zoveel dat er bij ons een beetje paniek ontstond. Hoe gingen wij al deze mannen bedienen? Nee zeggen is ook weer zo wat. Dat willen we helemaal niet. Maar deze stroom was echt niet voorzien.


 

Wie zijn wij
Doelgroep
Klantrelatie
Productie
Marketing
inschrijven
Nieuwsbrief
contact